فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

توسعه اینترنت باعث شده زندگی روزه مره ما روز به روز ساد‌ه‌تر و در عین حال پیشرفته‌تر شود. این موضوع وقتی نمود بیشتری پیدا میکند که بخواهیم یک کالای خاص برای یک کاربرد متفاوت تهیه کنیم. دشواری خرید چنین محصولی در گذشته به قدری بود که یا مشتری را از خرید پشیمان کرده و یا با صرف انرژی و هزینه بسیار آن موفق به خرید می‌شد. اما امروزه به راحتی می‌توان تنها با چند کلیک ساده با استفاده از لپ تاپ یا گوشی همراه خود در هر مکانی کالای موردد نظر خود را سفارش داد.
شرکت رها علاوه بر فعالیت‌های خود در زمینه هوا فضا (از جمله طراحی و ساخت قطعات، نقشه برداری و تصویربرداری هوایی و ... ) ارائه کننده قطعات و لوازم ساخت مولتی روتور هم می باشد. سایت فروشگاه این شرکت (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند الکسا ) پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین سایت نسبت به سایر رقباست.
شرکت رها در سال 1392 به منظور ارائه خدمات و کالاهای مرتبط با مولتی روتور و پهپاد تاسیس شد و تا به امروز تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر این خدمات به مشتریان خود نموده است. لازم به ذکر است این شرکت ، به دلیل ممنوعیت فروش پرنده‌های آماده پرواز ، به هیچ وجه کوادکوپترهای آماده پرواز به فروش نرسانده و تنها ارائه کننده قطعات و کالاهای مرتبط برای ساخت یک مولتی‌روتور است.
با تشکر ، رها

در روزنامه چینی South China Morning Post  گزارش شده است که چین از پهپاد نظامی Wing Loong 2H برای بازگرداندن ارتباطات قطع شده در طی سیل اخیر استفاده کرده است. این موضوع یک نمونه دیگر از پاسخ به سئوال چگونگی استفاده از فناوری پهپادها برای رویارویی با بلایا است.

سیل اخیر در چین زیرساخت های ارتباطی زمینی را تخریب کرده است. در این مقاله بیان شده است پهپاد Wing Loong 2H در یک زمان طولانی و به صورت مقاوم در برابر بادو باران (به مدت پنج ساعت و زیر باران های سیل آسا) در پرواز بوده است و به عنوان یک ایستگاه پایه‌ ارتباطی که خدمات ارتباطی را برای مردم منطقه فراهم می کند، خدمت کرده است.

اپراتور China Mobile با ارسال یک پیام متنی به تلفن همراه تمام کاربران خود در منطقه با مظمون: "پهپاد Wing Loong 2H به شهر شما آمده،اکنون می توانید به طور موقت ارتباطات قطع شده خود را از سر بگیرد." و "لطفا هرچه سریع تر با آشنایان خود ارتباط برقرارکنید و وضعیت خود را گزارش دهید." افراد منطقه را از این موضوع مطلع کرده است.

استفاده از پهپاد Wing Loong 2H برای بازگرداندن ارتباطات باعث شد تا بیش از 3600 مشترک China Mobile که  سیل باعث قطع ارتباط آن‌ها شده بود ، با خانواده خود ارتباط برقرار کنند و یا درخواست کمک ارسال کنند. در پرواز دوم ، این پهپاد ارتباطی را برای بیش از 1800 نفر محبوس شده در بیمارستانی در ژنگ‌ژو فراهم کرد. این پهپاد همچنین برای ارزیابی خسارت بر فراز منطقه آسیب دیده از سیل، پرواز کرد. 

در این مقاله ذکر شده است، این پروازها اولین امدادرسانی پهپاد امداد و نجات Wing Loong 2H بوده است و همچنیناین پهپاد در اکتبر گذشته در یک تمرین برای انجام وظایفی مانند بازیابی ارتباطات و ارسال تصاویر بدون وقفه در مناطقی بدون پوشش ایستگاهای ارتباطی آزمایش شده بود. 

سازنده Wing Loong می گوید که از پهپادها می توان برای برقراری ارتباط تا 35 ساعت استفاده کرد. از پهپادها می توان به عنوان پل ارتباطی بین تلفن های همراه و ماهواره ها برای بازیابی ارتباط استفاده کرد. درست است که ارتباط ماهواره ای کندتر است، اما دیگر تحت تأثیر آب‌و‌هوای زمین نیست. 

چین همچنین از پهپادهای مسافربری برای نجات اضطراری، آزمایش کرده است: پهپادها مزایای قابل توجهی در ایمنی و کارایی  هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل ، آتش سوزی و زمین لرزه دارند.

شرکت رها

  • شرکت رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی