فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

توسعه اینترنت باعث شده زندگی روزه مره ما روز به روز ساد‌ه‌تر و در عین حال پیشرفته‌تر شود. این موضوع وقتی نمود بیشتری پیدا میکند که بخواهیم یک کالای خاص برای یک کاربرد متفاوت تهیه کنیم. دشواری خرید چنین محصولی در گذشته به قدری بود که یا مشتری را از خرید پشیمان کرده و یا با صرف انرژی و هزینه بسیار آن موفق به خرید می‌شد. اما امروزه به راحتی می‌توان تنها با چند کلیک ساده با استفاده از لپ تاپ یا گوشی همراه خود در هر مکانی کالای موردد نظر خود را سفارش داد.
شرکت رها علاوه بر فعالیت‌های خود در زمینه هوا فضا (از جمله طراحی و ساخت قطعات، نقشه برداری و تصویربرداری هوایی و ... ) ارائه کننده قطعات و لوازم ساخت مولتی روتور هم می باشد. سایت فروشگاه این شرکت (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند الکسا ) پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین سایت نسبت به سایر رقباست.
شرکت رها در سال 1392 به منظور ارائه خدمات و کالاهای مرتبط با مولتی روتور و پهپاد تاسیس شد و تا به امروز تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر این خدمات به مشتریان خود نموده است. لازم به ذکر است این شرکت ، به دلیل ممنوعیت فروش پرنده‌های آماده پرواز ، به هیچ وجه کوادکوپترهای آماده پرواز به فروش نرسانده و تنها ارائه کننده قطعات و کالاهای مرتبط برای ساخت یک مولتی‌روتور است.
با تشکر ، رها

با کمبود آب و خشکسالی که به یک مسئله نگران کننده در سرتاسر جهان تبدیل شده است، محافظت از منابع آب موجود در برابر آلودگی اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. بخشی از چگونگی اطمینان ما از کیفیت آب با جمع آوری نمونه ها و آزمایش روی آنها جهت کشف آلودگی است. بهتر این است که مرتباً این کار انجام شود تا خطرات قبل از اینکه تبدیل به یک ریسک جدی برای سلامتی شوند، شناسایی شده و کاهش یابند.
پهپادها ثابت کرده اند که ابزاری بسیار سودمند برای دانشمندان محیط زیست هستند: Reign Maker ، یک شرکت نوآوری در زمینه پهپادی و خدمات داده ای است،که اکنون سیستمی را با استفاده از پهپادها برای نمونه برداری از آبها ایجاد کرده است.
در اعلامیه مطبوعاتی این شرکت نیکسی به عنوان اولین سیستم نمونه گیری و جمع آوری اطلاعات از آب با استفاده از پهپادها، برای افزایش قابل توجه سرعت و دقت نمونه برداری معرفی شده است که باعث کاهش تعداد پرسنل مورد نیاز و از بین بردن وابستگی به شناورهای دریایی می‌شود.


آب پاک نیاز به نمونه برداری و آزمایش مکرر دارد و با نمونه برداری منظم سازمان های دولتی نیز از کیفیت آب آشامیدنی جامعه اطمینان حاصل می کنند. با این حال، جمع آوری نمونه ها و تجزیه و تحلیل آنها یک کار وقت گیر و پر زحمت است. آنچه ممکن است یک روند ساده به نظر برسد ، کاری طولانی ، پرهزینه و وقت گیر است. دانشمندان و متخصصان برای سنجش کیفیت آب، زمان قابل توجهی را صرف جمع آوری نمونه های آب برای آزمایش می کنند. 
سیستم نیکسی طراحی شده است تا این روند را با استفاده از پهپادها به صورت خودکار انجام دهد، بدین صورت که از آب نمونه برداری کرده و داده‌ها را به مراکز مربوطه تحویل می‌دهد. 
در این بیانیه مطبوعاتی هم چنین بیان شده است: "این سیستم به گونه ای بصری و سر راست برای کار در این زمینه و مطابق با استانداردهای نمونه برداری از آب آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، طراحی شده است."


جسیکا چوزید ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Reign Maker ، گفت: "با Nixie ، ما متعهد به تغییر تمام روشهای آنالیز آب در هر کجای جهان هستیم. ماموریت ما گردآوری از راه دور، دیجیتالی‌کردن و تغییر مدیریت منابع آبی در زمینه تجاری، صنعتی و کشاورزی در سراسر زنجیره تامین است."
Base Nixie  برای نمونه برداری از آب شامل یک قسمت اتصال پهپاد به محفظه نگهدارنده بطری که دارای گواهی ثبت اختراع نیز می‌باشد و یک محفظه نگه دارنده بطری مخصوص جمع آوری آب است که قابل قفل شدن می باشد و هر دو با اطمینان کامل به پهپاد متصل می‌شوند. این پهپاد دقیقاً به سمت محل جمع آوری نمونه پرواز می‌کند و بطری را تا دو فوت زیر سطح آب وارد می نماید در حالی که با سرعت 5 گره حرکت می کند. در نتیجه باعث می شود که رسوب آبهای کم عمق را به هم نزند و ریسک آلودگی آب را از بین می برد. یک متخصص سپس به آسانی بطری ها را از جایگاهشان در می آورد و بطریهای جمع آوری نمونه که تاییدیه آژانس حفاظت از محیط زیست را دارد جایگزین می‌کند. هر عملیات می تواند در کمتر از 3 دقیقه کامل شود.
این سیستم از پهپادهای تجاری که به راحتی دردسترس هستند استفاده می‌کند و اخیرا از سیستم‌های تجاری DJI M600 و M300 RTK پشتیبانی می‌کند. نیکسی از سیستم های مسیر یابی ماهواره‌ای (GPS) پهپادها استفاده می‌کند تا داده های گرد ‌آوری‌شده در نقاط دور را در سیستم ثبت نماید.که شامل اطلاعاتی مانند مختصات مکانی و زمان است تا زنجیره نگهداری از هر نمونه را بهبود بخشد و با ثبت داده های GPS ، نیکسی می‌تواند مکررا به همان محل پرواز نماید و تغییرات کیفیت آب را در طول زمان بدقت ثبت نماید. 
 نیکسی می گوید آنها سیستم های  DJI M600 و M300 RTK را به دلیل تایید ایمنی ، اطمینان‌پذیری‌ و سهولت استفاده انتخاب کرده‌اند.
James Thomas سرپرست بخشی در تشکیلات DJI می گوید" Nixie یک تحول انقلابی جهت نمونه برداری بهتر، آسانتر، سریع تر، ایمن تر و موثر تر از آب با استفاده از تکنولوژی پهپادی است. او همچنین می گوید: "ما از اینکه می‌بینیم چگونه تکنولوژی پهپاد ما می تواند به Nixie  کمک کند تا ایمنی و کیفیت نمونه های آب آشامیدنی را در دنیا بهبود بخشد بسیار هیجان زده هستیم."
اداره حفاظت از محیط زیست شهر نیویورک به تنهایی سالیانه  14000 نمونه آب را برای سنجش کیفی جمع آوری می کند، به این صورت که تقریبا 30 نمونه را در روز با استفاده از قایق، کاپیتانها و 3 خدمه قایق با میانگین هزینه 100 دلار برای هر نمونه جمع آوری می کند. این در حالی است که با Nixie، دو خدمه می توانند 120 نمونه را در همان هفت ساعت شیفت کاری با هزینه کم 10 دلار برای هر نمونه آب گردآوری نماید.
شرکت رها

  • شرکت رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی