فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

اولین فروشگاه قطعات کوادکوپتر خرید کواد کوپتر دوربین ، گیمبال، موتور براشلس تلمتری کوادکوپتر

توسعه اینترنت باعث شده زندگی روزه مره ما روز به روز ساد‌ه‌تر و در عین حال پیشرفته‌تر شود. این موضوع وقتی نمود بیشتری پیدا میکند که بخواهیم یک کالای خاص برای یک کاربرد متفاوت تهیه کنیم. دشواری خرید چنین محصولی در گذشته به قدری بود که یا مشتری را از خرید پشیمان کرده و یا با صرف انرژی و هزینه بسیار آن موفق به خرید می‌شد. اما امروزه به راحتی می‌توان تنها با چند کلیک ساده با استفاده از لپ تاپ یا گوشی همراه خود در هر مکانی کالای موردد نظر خود را سفارش داد.
شرکت رها علاوه بر فعالیت‌های خود در زمینه هوا فضا (از جمله طراحی و ساخت قطعات، نقشه برداری و تصویربرداری هوایی و ... ) ارائه کننده قطعات و لوازم ساخت مولتی روتور هم می باشد. سایت فروشگاه این شرکت (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند الکسا ) پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین سایت نسبت به سایر رقباست.
شرکت رها در سال 1392 به منظور ارائه خدمات و کالاهای مرتبط با مولتی روتور و پهپاد تاسیس شد و تا به امروز تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر این خدمات به مشتریان خود نموده است. لازم به ذکر است این شرکت ، به دلیل ممنوعیت فروش پرنده‌های آماده پرواز ، به هیچ وجه کوادکوپترهای آماده پرواز به فروش نرسانده و تنها ارائه کننده قطعات و کالاهای مرتبط برای ساخت یک مولتی‌روتور است.
با تشکر ، رها

رولز رویس برای پایداری قدرت پیشرو خود، وارد بازارهای جدیدی از هوانوردی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، و به عنوان بخشی از این مأموریت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در حال توسعه سیستم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ذخیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساز است. تا پهپادها بدون انتشار گازهای خطرناک، بیشتر از 100 مایل را تنها با یک شارژ طی کنند. برای ارائه این تلنولوژی پیشگامانه برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی یک سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری 80 میلیون پوندی را در سیستم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ذخیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساز انرژی در طی دهه آینده دارد، که این امر باعث به وجود آمدن تقریبا 3000 فرصت شغلی تا سال 2030 و قوی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شدن موقعیت این شرکت به عنوان تأمین کننده پیشگام نیروهای اکترونیکی تلفیقی و تمام الکترونیکی و سیستم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رانش می شود.

 

راه‌حل‌های سیستم‌های ذخیرساز انرژی(ESS) دارای تأییدیه هوافضا از سوی رولز رویس، سیستم‌های پیش‌رانش الکتریکی و هیبریدی-الکتریکی برای eVT OLها در بازار تحرک هوایی شهری (UAM) و پهپادهای بال ثابت را تا 19 صندلی در بازار حمل و نقل به حرکت درخواهند آورد. رولز رویس برنامه دارد تا سال 2035 سالانه بیش از پنج میلیون سلول باتری را در سیستم‌های مدولار ادغام کند. این ماژول‌ها، سطح چگالی انرژی پیشرو در بازار را ارائه می‌دهند.
راب واتسون، مدیر صنعت برق رولز رویس اظهار داشت: «این سرمایه‌گذاری چند میلیون پوندی توسط رولز رویس طی دهۀ آتی یکی دیگر از آرزوهای ما در بحث برق‌رسانی است. و اکنون درحال توسعۀ مجموعه‌ای از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی برای تکمیل سیستم‌های پیش‌ران الکتریکی خود هستیم. این سرمایه‌گذاری تضمین خواهد نمود که می‌توانیم به مشتریان خود یک سیستم پیش‌ران الکتریکی کامل برای پلتفرم خود را ارائه دهیم، چه به‌صورت eVTOL یا پهپادهای مسافربری باشد. این سرمایه‌گذاری به ما این امکان را می‌دهد تا یک فروشگاه چندمنظوره برای تمام سیستم‌های پیش‌ران الکتریکی-هیبردی یا تماماً الکتریکی باشیم که با توسعه و گسترش این بازار جدید بسیار هیجان‌انگیز است.»
رولز رویس سال‌هاست که راه‌حل‌های حوزه باتری را ارائه می‌دهد و ده سیستم متفاوت باتری هوافضا را با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری سلولی طراحی کرده‌است. از این باتری‌ها، چهار طرح قبلاً در سه هواپیما به پرواز درآمده‌است، بیش از 260 ساعت تجربۀ پرواز دارند و دو طرح دیگر اولین پروازشان را در سال 2021 به پایان خواهند رساند. که شامل باتری تولیدشده توسط الکتروفلایت نیز می‌باشد. (شریک تولیدکنندۀ انگلیسی رولز رویس در برنامۀ آسل) 
رولز رویس هواپیمای اسپریت آف اینویشن را نیز ساخته است که هدفش این است که تا سریع‌ترین هواپیمای تماماً الکتریکی در جهان شود. هم برنامه آسل و هم تحقیقات و فناوری اولیه‌ای که استفاده نمودیم تا ESS پیشرو در صنعت را تولید و توسعه بخشیم، توسط موسسه فناوری هوافضا (ATI) دولت انگلستان پشتبانی می‌شوند.
همچنین، همکاری نزدیکی با WMG، دانشگاه وارویک، یک شریک مجرّب تحقیقاتی که دانش گسترده‌ای را با پشتیبانی از بخش‌های خودروسازی و سایر بخش‌ها به‌دست آورده است، دارند تا فناوری ذخیره‌سازی انرژی خود را توسعه بخشند.
طراحی بستۀ باتری یک چالش مکانیکی، حرارتی و طراحی محدودکننده است و در این امر باید تمرکزی قوی بر ایمنی و وزن کم داشته باشید. ابعاد برای تمام محصولات اصلی بسیار مهم هستند، این جنبه‌ها هسته اصلی محصولاتی است که رولز رویس در تولید آن‌ها در حوزۀ هوافضا سابقه‌ای طولانی دارد. این امر باعث شد در ایده‌آل‌ترین حالت چنین راه‎حل‌های پیشرو در صنعت را ارائه دهند.
درحال‌حاضر، رولز رویس و شرکت هواپیمایی تکنام و با شرکت Widerøe – یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی منطقه‌ای در اسکاندیناوی – همکاری دارند تا یک هواپیمای مسافربری تماماً الکتریکی برای بازار حمل و نقل ارائه دهند و قرار است برای برنامه خدمات درآمد و مالیات در سال 2026 آماده شود. رولز رویس سیستم پیش‌ران تماماً الکتریکی را ارائه خواهد داد که شامل یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی برای هواپیماهای جدید P-VOLT است. 
 

  • شرکت رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی